Гарантійний термін – 12 місяців із дня продажу. У момент передачі товару кур’єром служби доставки покупець зобов’язаний уважно перевірити товар відсутність зовнішніх пошкоджень упаковки і дисків.
У разі виявлення будь-яких зовнішніх дефектів покупцю слід звернутися зі скаргою до транспортної організації. У разі виникнення претензій до якості дисків, покупець може подати письмову рекламацію до пункту продажу протягом 7 днів із обов’язковими підтверджуючими матеріалами пошкодження дисків (фото, відео). Рекламації приймаються:

  • для виявлення явних видимих ​​дефектів;
  • при виявленні прихованих дефектів, наприклад, виявлених під час встановлення диска.

Матеріали рекламації розглядаються протягом 14 робочих днів із моменту їх отримання, якщо немає необхідності відправляти диски виробнику та проводити додаткову експертизу. Якщо є така необхідність, термін виконання гарантійних зобов’язань продовжується до 30 днів.

Гарантія виробника не поширюється у разі:

  • Природного експлуатаційного зношування дисків.
  • Недотримання інструкцій з експлуатації, обслуговування та зберігання коліс.
  • Установки на автомобіль колісного диска невідповідного розміру та/або типу, встановлення шини невідповідного типу, розміру тощо.
  • Неправильного та/або некваліфікованого монтажу, додаткової обробки колісних дисків, несанкціонованої зміни в конструкції диска (механічної обробки, свердління додаткових отворів тощо).
  • Використання колісних дисків на транспортному засобі із порушенням геометрії осі.
  • Механічних пошкоджень дисків, що виникли внаслідок ДТП, їзди нерівностями тощо.
  • Втрати товарного вигляду дисків при дії ними агресивними хімічними речовинами; зовнішніх впливів (град, пісок, сіль, речовини, що розморожують, камені); актів вандалізму.
  • Участь автомобіля у ралі, гонках тощо. автовласник втрачає право на гарантію.

Рекламації з дисбалансу колісних дисків приймаються лише у разі виявлення зазначеного дефекту досі монтажу шин на диски і наданні даних відхилень балансування. Вирішення суперечок. За погодженням сторін виробник (офіційний представник) може усунути недолік, якщо це можливо; обміняти диски на аналогічні максимально швидкі терміни, або надати покупцеві додаткову знижку на диски з дефектом. Умови повернення дисків. У разі повернення дисків до пункту продажу, вони мають бути в оригінальних коробках та з відповідною комплектацією (кріплення, центральні заглушки, логотипи). Транспортні витрати, що виникли при цьому, оплачує покупець. У разі задоволення скарги покупцю буде відшкодовано всі витрати при наданні відповідних документів. У деяких випадках перевірка обґрунтованості рекламації здійснюється шляхом експертизи із подальшим оформленням висновку. У разі негативного рішення витрати на проведення експертизи несе покупець, інакше – виробник. Додатково до гарантії виробника компанія “Ітаро” пропонує унікальну гарантійну програму при купівлі дисків WSP Italy.

Дорошенко Ольга