Мало хто знає, що концепція Jeep Cherokee має довгу і видатну історію. Автомобіль вже має статус легендарного позашляховика. Після своєї дебютної презентації, автомобіль наробив багато шуму, і більшість автоконцернів прагнули вдосконалити свої моделі, підігнавши їх під технологічні інновації, якими так прославився Черокі.

2017 став роком повернення легенди. «Виділитися з натовпу» – завжди було характерною особливістю позашляховика. Отримавши вдосконалену конструкцію та зберігши спортивні параметри їзди, Cherokee впевнено почав займати лідируючі  позиції серед аналогічних моделей. Італійський бренд WSP Italy відомий широким асортиментом модельного ряду колісних дисків. Легкосплавні диски на Jeep Cherokee та 10 маловідомих фактів про позашляховик далі у статті.

Перший позашляховик «Unibody».

Jeep Cherokee_jeep-wspitaly

Термін «Unibody» міцно закріпився за Jeep Cherokee в 1984-му, коли його вперше представили публіці. Нероздільна конструкція автомобіля замінила громіздку і важку платформу, на яку встановлювалися все позашляховики. Здавалось, що автомобіль складається з суцільного блоку, який поєднує кузов і ходову  в неподільний комплекс.

Концепція «Unibody» дозволила удосконалити дизайн кузова, зробивши його більш схожим з легковими авто.

Технічні параметри автомобіля також покращилися. Скоротився витрата палива, і не дивлячись на вагу 1500 кг, машина показувала високі параметри зчеплення з дорогою. Джип був стійким і добре долав перешкоди.

Вантажівка чи легковик?

Jeep Cherokee

Незважаючи на те, що Черокі був трохи менший, ніж аналогічні моделі, він повністю зберіг якості буксира.

Під час тестів автомобіль показав, що його здатність брати на буксир і стабільно тягнути  сягає понад 2 500 кг. І це при габаритах, що не перевищують клас седан. Цей параметр захопив усіх покупців, які шукали модель типу SUV (Sport Utility Vehicle— практичний спортивний автомобіль).

Перший чотирьохдверний позашляховик.

Jeep Cherokee-wsp

Сьогодні навряд чи хтось здивується, що у джипа четверо дверей. Але для того часу це було великим новаторством.

У 1984 році Jeep Cherokee був єдиним «чотирьохдверником» серед позашляховиків. Знамениті Chevrolet S10 Blazer і Ford Bronco II мали по двоє дверей, а перші чотирьох дверні  моделі Шевроле з’являться тільки через два роки.

Справжній драйв з високим кліренсом.

Jeep Cherokee-photo-wsp

Якщо б Черокі не виходив за рамки можливого, він би ніколи не став найбажанішим автомобілем для любителів агресивної їзди.

Інженери і розробники концепції «Unibody» не бачили жодного спірного моменту, коли розробляли платформу позашляховика. Встановлений на міцні осьові передні мости типу Dana 30 і використовуючи для заднього моста тип Dana 35, 44, або Chrysler-sourced, автомобіль перевищив розумний 8,3-дюймовий дорожній просвіт, але при цьому мав унікальне зчеплення з дорогою. Конструкцію завершували повний привід і фронтальна пружина.

Сучасний Grand Cherokee має аналогічні показники кліренсу.

Останній герой — двигун AMC.

 

WSP_jeep-2020

Найбільше запам’ятовуючим елементом в комплектації XJ Cherokee, був 4-х літровий шестициліндровий двигун. Передбачалося, що це буде останній мотор, випущений компанією American Motors Corporation.  Незабаром компанія була продана автоконцерну Chrysler.

Інженери АМС розробляли даний тип двигуна спеціально під концепцію XJ. Перші зразки мали потужність в 177 к.с. Збільшивши потужність до 190 к.с., при крутному моменті 231, двигуни Cherokee отримали оцінку «невразливі».

Автомобільні диски WSP Italy для Jeep Cherokee.

2019_jeep_cherokee_71_w3804

W3804_AP_600x600 W3804_S_600x600 W3805_S
W3804 DETROIT 18” 
ANTHRACITE POLISHED
W3804 DETROIT 18” 
SILVER
W3805 DALLAS 17” 
SILVER
katalog katalog katalog


Jeep Cherokee – рекордсмен.

 

Jeep Cherokee-wheels

Jeep Cherokee в деяких колах отримав визначення «одноразовий» позашляховик. Причина проста: якщо на трасі виходила з ладу дрібна деталь, її можна було легко і просто замінити за невеликі гроші. Ремонт позашляховика обходився дуже дешево. Результатом став пік продажів. З 1984 по 2001 роки було продано 2 884 172 примірники. Цей рекорд  досі не побитий жодним виробником. Jeep Cherokee вважається найпопулярнішим позашляховиком в світі.

Відродження легенди.

_jeep-2020-WSP

За часів широкої популярності Cherokee в Європі модель практично неможливо було побачити в Північній Америці. Повернення героя на батьківщину сталося тільки черга двадцять років. У 2014 автомобіль офіційно прийшов в рідний край, прихопивши з собою нову платформу від Fiat.

Платформа передбачала нову коробку передач на дев’ять сходинок, і модельний ряд для 6 і 4-циліндрових моторів. Зовнішність позашляховика також зазнала змін. Тепер у автомобіля з’явився відомий усіма «акулячий ніс».

Старе vs. нове покоління.

JEEP-WSP_cherokees

Якщо порівнювати перші моделі XJ з сьогоднішнім Jeep Cherokee, то можна визначити головні відмінності: сучасний Черокі на 16 см довший попередника, вантажний відсік зменшився в розмірах на 7 см. куб. Параметри потужності не перевищують аналогічні параметри попередника, хоча в сучасній виробничій лінійці можна зустріти моделі з об’ємом двигуна 2,4 при потужності 271 к.с. Це в півтора рази більше, ніж потужність першого Черокі.

Цілком зрозуміло, що сучасні автомобілі мають технологічне наповнення, які не в приклад моделі 1984 року. Нові модернізовані системи безпеки, мультимедійні платформи, клімат контроль і т.д. Але з точки зору популярності сучасний Черокі не перевершив першу концепцію, у якій не завжди були навіть подушки безпеки.