JAPAN LIGHT WHEEL (JWL) – система вимог, норм та стандартів, прийнятих урядом Японії для забезпечення безпеки всіх транспортних засобів, що використовують колісні диски з алюмінієвих сплавів. Ці стандарти діють не тільки на території Японії, а загальноприйняті в усьому світі.
Випробування колісних литих дисків відповідно до стандартів «JWL VIA» розраховані на проведення ряду тестів: на витривалість, на удар, а також на вигин при крученні.
Випробування на витривалість передбачає перевірку міцності, сили та витривалості обода колісного литого диска. У цьому випробуванні колесо розміщується на спеціальне обладнання для тестування, після чого на колесо діє радіальний тиск для імітації ваги транспортного засобу. Тривалість цього випробування 500,000 циклів. Після тестування колісний диск проходить детальну перевірку на наявність деформацій, тріщин та втрати гайок.
Радіальне тестування на витривалість передбачає повторення циклічних навантажень. Мета випробування – перевірка міцності спиць. На диск застосовується згинальне зусилля. Тривалість цього випробування 100,000 циклів.
13° ударне випробування передбачає перевірку міцності з’єднання обода диска та спиць, оскільки місце, де з’єднується спиця та обід диска є структурним елементом колеса. Вертикальне навантаження на спиці та сила тиску на обід перетинаються, тому структурна стабільність має велике значення для колеса. При цьому випробуванні колесо знаходиться під кутом 13 °. У такому положенні встановлена вага завдає удару на зовнішній бік шини, визначаючи витривалість колеса. Колесо перевіряється на наявність деформацій, витоку повітря. Дане випробування дуже актуально в умовах тенденції поєднувати низькопрофільну гуму з диском великого радіусу, так як дане поєднання призводить до більшого навантаження на внутрішню частину обода.
Випробування колісних литих дисків ТМ WSP ITALY згідно з “JWL VIA” гарантує безпеку в експлуатації, а також високу якість продукції.
Щоб успішно брати участь у ринковій системі країн Європи диски WSP Italy проходять додатковий ряд випробувань відповідно до директиви R124 Організації Об’єднаних націй.