Найчастіше автомобілістів цікавить популярне питання – «Чи можна встановити диски, які відрізняються від заводських параметрів автомобіля?». І це не дивно, адже заміна штатних коліс – один з популярних видів тюнінга, який змінює зовнішній вигляд авто. Так, автомобіль з новими стильними дисками може виглядати набагато ефектніше.

Тому давайте розберемось детальніше з цим актуальним питанням і визначимо, які саме параметри дисків можна поміняти без наслідків. 5551

МОНТАЖНИЙ (ПОСАДКОВИЙ) ДІАМЕТР

Всім знайомий параметр, який позначають літерою R (наприклад, диск R17 має діаметр 17 дюймів). Зазвичай, допустимі діаметри дисків для певного авто вказуються в інструкції з експлуатації разом з рекомендованим тиском в шинах.

Зміни діаметра в межах, зазначених в керівництві, і навіть більше на дюйм, як правило, проходять без істотних наслідків. Але такі зміни повинні бути зроблені з розумінням цього питання. При збільшенні діаметра диска, зазвичай, зменшується профіль шини і таким чином зовнішній діаметр колеса залишається майже незмінним.

ЧИСЛО І ДІАМЕТР РОЗТАШУВАННЯ КРІПИЛЬНИХ ОТВОРІВ

PCD – число отворів і діаметр окружності, на якій вони розташовані (так звана «разболтовка»). Таке число може бути різним (зазвичай, від 4 до 6).

Разболтовка строго визначена заводом і змінювати її не можна. Навіть незначні 2 мм різниці в діаметрі кола можуть відбитися на установці дисків: правильно затягнутим виявиться тільки одне кріплення, інші ж будуть зміщені щодо центру. Це може викликати биття колеса.

ШИРИНА ДИСКА

Ширина диска в дюймах (позначається літерою J) і, як правило, вказується там, де і допустимий посадковий діаметр.

Цей параметр також важливий при виборі шин: шина розрахована на використання з диском певної ширини, але з деякою допустимою похибкою. У свою чергу, використання більш широких дисків (щодо обраної шини) загрожує підвищеним навантаженням в області кріплення диска до шини і може привести до мимовільної разбортовки колеса. Вузький диск призводить до зламу шини в районі зони контакту.

ВИЛІТ ДИСКА

Відстань від привалочної площини кріплення диска до ступиці до поздовжньої осі симетрії диска, який називають вильотом (позначають ЕТ), також є важливим показником. Він безпосередньо впливає на роботу підвіски і ступичних підшипників.

Стандартний виліт задається виробником. Його припустима зміна – плюс / мінус 5-10 мм.

ДІАМЕТР ЦЕНТРАЛЬНОГО (СТУПИЧНОГО) ОТВОРУ

«Dia», «DIA» або «D» – це значення діаметра центрального отвору, який в ідеалі має збігатися з посадковим отвором ступиці.

У випадку якщо центральний отвір диска більший, то для центрування диска на ступиці будуть потрібні центрувальні кільця.

  Таким чином, ми коротко пробіглися по основним параметрам диска і розібралися, які параметри можна змінювати без наслідків, а які – ні. W471_ANTHRACITE LIP RED (11)___

Будьте обережні при виборі дисків і завжди звертайтеся за допомогою до фахівців!

Менеджери WSP Italy завжди допоможуть Вам підібрати потрібні диски, які не тільки відмінно підійдуть до Вашого авто, але і забезпечать максимальну безпеку на дорозі!